Güzel bir uygulama olmuş, sabır ve zaman herşeyi çözecektir. Geçenlerde bir gazetede okumuştum. Türkiyede kullanılan her internet girişinden 3 girişten 2 si dış kaynaklı sitelere akıyor yazıyordu. Buda demek oluyorki biz dış kaynaklı sitelere para aktarıyoruz. Uluslar arası her giriş sitenin kayıtlı olduğu siteye para aktarımı demek çüünki, bu aynı telefon şebekeleri gibi ülke dışında telefon şebekeleri kendi dışında bir çıkış için karşı operatöre para öder. İnternette böyle birşey. Biz her facebook a girişimizde aslında bizden para çıkıyor. Bu tür siteler arttıkça bu para çıkışı azalabilir belki.