Konu
Taraftar forumumu açtım. Olumlu olumsuz eleştiri bekliyorum.
27-09-2010, 11:47:38
#9
BLev
Tasarım açısından eksikleri var.Bi taraftar forumu sade olmamalı diye düşünüyorum.