beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.divxt.net/showgroups.php

her site yöneticisi r10 a üye olacak diye bir kaide yok bence forum üzerinden ulaşmayı deneyiniz.
vb bilmediğimden bu aklıma gelmedi teşekkürler.


LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her gün birini arıyorsun kayıp merkezimi arkadaş burası
adama mesaj at http://www.divxt.net/members/oset/
kimi aradım başka örnek versene? Kafanmı iyi.