Gereksiz mesajlar silinmiştir. Konu baltalamayınız, devamı halinde uzaklaştırılacaksınız.
Konu baltalamak mı ? Ne baltalaması ne gereksizliği, gereksiz olduğu veya konuyu baltaladığım kanısına nasıl varıyorsunuz ? Var olan bir konuyu yazıyorum , ve yazdıklarımın tamamı da gerçek ve birebir konuşulan konular, burada eğer eleştirilere tahammül edilmeyecekse veya zorunuza gidecekse , benim yazdığım mesajlar sırf başka amaçlar için silinecekse siz de kusura bakmayın forum kurallarını ihlal ediyorsunuz demektir. Bunun için uzaklaştıracaksanız , buyrun bunu da silin veya uzaklaştırın , bu benim umurumda bile değil.. Elinizden geleni ardınıza koymayın. Saçma sapan tehditvari uyarılar yerine kuralların gereğini yapın.