KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet unrealircd kullanıyorum. bopm aklıma ta en başta geldi ama kastığını duyuyorum ve yıllardır hiç denemedim. denemek gerek.
saldırının şeklini tam bilmediğimden ilk önerim bu oldu. yoğun bir sunucu değilse kasacağını pek sanmıyorum. deneyip görmek lazım