NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok hoş olmuş. Logo birazdaha iyi olabilir.

Başarılar ..
AtakanUslu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Tasarım oldukça hoş olmuş, elinize sağlık. Hemen üye oluyorum
Teşekkürler.