bagwell34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
virüs tarattım ama birşey bulmadı.. nod32 kullanıyorum..
tarihle oynadığım için olmaz sanırım ?
Bak şöyle yap.. O hata başlığını googlede arat bir kaç forumda çözüm seçenekleri yazıyor.. Eğer olmazsa tekrar pm at.. Bu arada bende nod32 kullanıyorum. Nod32 gelişmiş seçenekler ayarı var onlarıda yapman lazım. Eğer direk kurduysan olan virüsüde görmez..