CanK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilge adamı eğitim açısından pek önermiyorlar kimileri şubeler arası fark olduğunu söylüyor kimileri ise ufak yerlerin kişilerle daha iyi iletişim kurup ilgilendiklerinden bahsediyor.
Yani buradan veya çevreden bir çok fikir alabilirsin ancak herkesin yapısı ile seninki bir değildir bunun kararını senin vermen doğru olacaktır.
teşekkürler.

Ankarada gitmeyi düşünüyorum baya araştırdım menun olanda çok memnun olmayanda çok forumda da daha önce bu konu hakkında, konu açmıştım baya araştırdım. bu sefer yazılma aşamasına geldim. SON KEZ araştırıyorum özellikle Kızılay şubesine gidenler varsa onların da fikirlerini almak istiyorum.