Konu
2 bilgisayarı internete nasıl bağlarım ????
24-09-2010, 00:51:56
#7
burakscan
gizliozne adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben 3 bilgisayarda çalıştırıyorum bi ara bende de internet var gösterirken girmiyodu. dns leri sıfırladım oldu.
nasıl sıfırlayarak ? bütün makineyimi yoksa girmeyen 2. makineyimi hoca