MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
modeme girerken 192.168.0.1 olarak girdiğini düşünüyorum

kendi bilgisayarına
ip address: 192.168.0.5
subnet mas: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.0.254
dns: 192.168.0.254

diğer bilgisayara
ip address: 192.168.0.6
subnet mas: 255.255.255.0
default gateway: 192.168.0.254
dns: 192.168.0.254

birde eğer direk modemden diğer bilgisayara kablo çekmediysen yani kendi bilgisayarından aldıysan çapraz kablo kullanman gerekir. Araya hub&switch koyduysan düz kablo kullanman gerekir.

şimdi modemden hub&switch e internet soktum 2 tane kablo ilede switch yoluyla bir kabloyu kendi makineye diğer kabloyu diğer makineye yaptım.

Dediğiniz gibi yaptım ama olmadı :S bağlantı var gözüküyor ama gelen yok. Pc arkasında anakart üstündeki ethernette yanıp yanıp sönüyor hızlı bir şekilde anlamadım neden oldu Bir ağ mı kurmam lazım harici olarak acaba ?