Arkadaşlar evimde 2 tane pc var .bir ana makinede internet var. hub yolu ile diğerinede bağladım ama bilgisayarın arkasındaki ethernet ışığı durmadan yanıp yanıp sönüyor bir türlü dğer makineyi internete bağlayamadım.

ana makinenin ıp değerinin sonunu 1 yaptı isem diğerini 2 yaptım gene olmadı bilgili bir kişi varmıdır? ayrıntılıca anlatabilirmisiniz.

Ayrıca bazende ana makine ıp ler çakışıyor diye uyarı veriyor.Nasıl bir ağ kurup bağlamalıyım ?