merhabalar
internet bağlantım birden sık sık kesilmeye başladı modem 2 bilgisayara bağlı fakat öteki bilgisayarın bağlantısına birşey olmuyor sadece benim bağlantım gidiyor modemin usb ışığı donup kalıyo ,usb kablosunu çıkarıp takınca geri geliyor hemen 5 sn de.film falan indiremez olsum.devamlı kesiliyor.nasıl düzeltebilirim acaba bilgisi olan arkadaşlar bilgi verirse sevinirim...
İnternet'in hızı ne, hangi paketi kullanıyorsun?