SebimTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adi şirket olarak şu anda Daha mantıklı Görüyorum İlk Aşamada Masraflarınız Düşük olcaktır Direk ltd Biraz insanı yoruyor iyi Tecrübeli bir muhasebeci ile anlaşcaksınız yada eleman alcaksınız Adi de Bu sorunlar pek bulunmuyor aylık muhasebe gideri 50-70 TL arası ticaret oda kaydı vs tarzı şeylere gerkte yok bazı bankalar isterse sadece esnaf sanatkar odası üyeliği istiyorlar onun ücretleride oldukca diğerine göre uygundur Adi şirketin Avantajları Dezavantajlarını linkte ekledim incelemenizi tavsiye ederim adi şirket sizi bir çok masrafta kurtarcaktır ortaklık konusundada şöyle bir yol çize bilirsiniz noter huzurunda karşılıklı anlaşma banka hesapları vs tarzında bu yapıla billinir Devlet ihalelerine girmediğiniz taktirde adi şirket iyidir

limitet kurulum aşamaları
Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim. Adi şirket modeli üstünde karar kıldık, ilk etapda fazla acılmadan bütcemize uygun olarak adım atmakda fayda var.

2 ortaklı bir adi şirket modelinin kurulum masrafı ve aylık gideri nedir peki?

( Çok oldum galiba )