Developer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle iyi temennileriniz için teşekkür ederim.
İki ortağız ancak Ltd kurulumunun masrafları konusunda biraz çekinge gösterdik, Adi Şirket kuruluşu hakkında tavsiyeler aldık, sizce mantıklımı?

Farkı ne olacaktır? ( İki ortağız o konuda problem olur mu? )
Matrahınıza göre muhasebeciniz zaten sizi yönlendirir diye düşünüyorum. Adi Şirket kurmak evet, hem daha masrafsız hemde ilk etapta LTD ile aynı avantajlara sahip.

Adi Şirket'ten LTD'ye geçiş yapmak istediğinizde de Damga Pulu vergisi ödemiyorsunuz bir de öyle bir avantaj var.

Saygılar