Öncelikle iyi temennileriniz için teşekkür ederim.
İki ortağız ancak Ltd kurulumunun masrafları konusunda biraz çekinge gösterdik, Adi Şirket kuruluşu hakkında tavsiyeler aldık, sizce mantıklımı?
Farkı ne olacaktır? ( İki ortağız o konuda problem olur mu? )