cbeyazit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

- .com olsa daha iyi olurdu. Teknoloji siteleri için, .com daha iyi diye düşünüyorum.

- Tasarım fazla karışık, sadeleştirmeniz daha iyi olur.

- Yazı alanları (yan menü yazı alanları) çok karanlık olmuş, biraz açık renk olursa daha iyi olabilir dilebilirim.

Başarılar.
yorumunuz için teşekkürler

com net fark olmaz diye düşünüyorum

tasarımdaki karışıklıklara örnek verirseniz daha iyi olur