AFYILMAZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site'de Sharetronix scripti kuruludur ((=
Bu scriptpin adını biliyorum hepte unutuyorum..

Hayırlı olsun.Fazla kurcalamadım ama ilk bakısta logo biraz tuhaf geldi (: