Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisanslı olmadığı için olabilir mi?
Ondan Olduğunu sanmıyorum. Çünkü Kullananlar var partlar çalışıyor onlarda. Yorumlarda Çalışıyor.