ilk zamanlar hepsi alıyordu rekabet geldi. Rekabette almıyorlardı.

Bu yüzden hepimiz bir bankada birleşmemiz gerekecek.

Örnek ziraat bank yada başka bir banka sonra hepimiz o bankayı kulancak diğer bankaları kapatacağız.

Sonuçta herkesde aynı banka olursa havaler fazla masraf olmaz.