Merhaba,
Özel mesajınıza dönüş yapamadım yoğunluktan, ayrıca bu şekilde düşünmen çok yanlış
2 gün beklemenin başlıca sebeblerini söyleyeyim sana, ffmpeg kurulumu herkesin harcı değil ne yazıkki, kurulumdan iyi anlayanlarda ya konunu görmemiş yada aşırı yoğundur. Kimisi ücretli kimisi ücretsiz yapar bu tür kurulumları.
Son sürümü kurdum, denemesini yaptım, frame ile ilgili codec sorunu oldu, neymiş:video 30 kare/sn fakat 25ten yukarıyı çeviremezmiş, çevirmedi, Şimdi daha düşük bir sürüme bakmalıyım veya sizin vaktinde kurduğunuza bakmalıyım.