Anlatmadınız, 3 gün uğraştım, en bomba kurulumu yaptım ve anlatımımı da hazırladım ama burada paylaşmayacağım(Dedim ama https://www.r10.net/site-amp-server-a...-kurulumu.html konusuna bakın, size sürpriz var). İlginize teşekkürler.