Merhaba,

- .com olsa daha iyi olurdu. Teknoloji siteleri için, .com daha iyi diye düşünüyorum.

- Tasarım fazla karışık, sadeleştirmeniz daha iyi olur.

- Yazı alanları (yan menü yazı alanları) çok karanlık olmuş, biraz açık renk olursa daha iyi olabilir dilebilirim.

Başarılar.