her yeni açılan konuya mesaj yazmak diye birşey söyliyemem. kontrol panelinden yapılan ayarlara göre uygun olan konuları bulup onlara cevap mesajı yazıyor.

yazılacak cevapları siz belirliyorsunuz. ben herkesin ki aynı olmasın diye birşey yazmıyorum default olarak. herkes kafasına göre yazsın. "teşekkürler","eline sağlık"......