Yok kardeşim yok.Kimsenin ekmeğinde gözüm yok. Sen rahat ol



WooDy_WooDPeCKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haberciliğide elimizden almayasın sonra Hayırlı uğurlu olsun...