Düşürün düşürün piyasayı düşürün...
Hatta aç kalalım
N'olcak ki...
Söz meclisten dışarı lafım Efe_INCE'lere;
utku1 hocam birgün kendi akrabam web sitesi yaptırmak istiyordu ve akraba dedim yabancıya gitmesin zaten öğrenci adamım belki yardımcı olur. İyi kötü grafikli html -fonksiyonları php destekli- grafikleride bildiğim kadarı ile -flash destekli- idi. Özel isteği ise googlede en üste olmak.
Neyse elimden geldiğince yaptım çabaladım eeee akraba ya -birde laf aramızda para .. gibi yatlar katlar felan- 250tl istedim hosting domain felan herşey içerisinde... Aaaabi ben açtıktan sonra siteyi biri arıyor teklif veriyor bizimle çalışın diye fiyat 150tl... Sonra o çok muhterem akrabamın nezih ortamda söylediği sözler bilhassa *********** kumpasçı hâle düşmem beni feci üzdü. Belki o akrabamın ayıpıydı ama ona vaad edilen şeylerle beraber sitenin fiyatı piyasanın ........... hale getirdiği daha daha çok üzdü...
Evini geçindirmeye çalışan kaç webmaster var biliyormusunuz?