Merhaba Arkadaşlar ; Forumda ve blogumda bir çok arkadaş sordu sordu sordu

Derkeen bende bi resimli anlatım hazirliyim dedim. Aynı zamanda r10 üzerindede yayınlıyorum içeriği.
İlk Önce Bize Gerekli Olan İzleyeceğimiz Kanalların
mms:// ile başlayan ip adresi ve
Gerekli program 
Programımızın Adı
WM Recorder 14.7 Zahmet Etmeyin Google da yerinize ben aradım
Buyrun > Geçelim dersimize
Show TV nin url sini buldum netten ve test ettim.
Media Player'i açın CTRL + U yazın ve url yi kutuya yazıp tamam deyin media playerden kanalı izlemeye başlarsın 1-2 saniye içinde.
URL miz çalışıyorsa kanalı görürüz media playerden. Url çalışıyorsa şimdi kaydetmeye indirmeye geçelim. Media player la işimiz yok kapatabilirsiniz.
WM Recorder Programımızı Açıyoruz
1-) Status Tuşuna basarak Status barın açılmasını sağlayın. (indirme ile ilgili bilgileri göreceksiniz)
2-) File Kısmından Dosyanızı Yazın
3-) URL kımısna kanalımızın url sini yazıyoruz.
4-) Record yazısı altındaki kırmızı butona basın.
Gelecek uyarıya
Evet diyerek arkamıza yaslanalım. Kaydetmeye başlayacaktır.
Buda Kaydetme Ekranı
Belgelerim\Videolarım\WMR Recordings Klasöründen wmv olarak video muzu alabilirsiniz.
Benden Size 2 URL ;)
Show TV
mms://95.211.98.3/TV-ShowTv
TRT 1
mms://95.0.159.138/TV1
Kolay gelsin