Merhaba Arkadaşlar ;
Forumda ve blogumda bir çok arkadaş sordu sordu sordu Derkeen bende bi resimli anlatım hazirliyim dedim. Aynı zamanda r10 üzerindede yayınlıyorum içeriği.


İlk Önce Bize Gerekli Olan İzleyeceğimiz Kanalların mms:// ile başlayan ip adresi ve Gerekli program
Programımızın Adı WM Recorder 14.7 Zahmet Etmeyin Google da yerinize ben aradım Buyrun >

Geçelim dersimize
Show TV nin url sini buldum netten ve test ettim.
Media Player'i açın CTRL + U yazın ve url yi kutuya yazıp tamam deyin media playerden kanalı izlemeye başlarsın 1-2 saniye içinde.

URL miz çalışıyorsa kanalı görürüz media playerden. Url çalışıyorsa şimdi kaydetmeye indirmeye geçelim. Media player la işimiz yok kapatabilirsiniz.

WM Recorder Programımızı Açıyoruz


1-) Status Tuşuna basarak Status barın açılmasını sağlayın. (indirme ile ilgili bilgileri göreceksiniz)
2-) File Kısmından Dosyanızı Yazın
3-) URL kımısna kanalımızın url sini yazıyoruz.
4-) Record yazısı altındaki kırmızı butona basın.
Gelecek uyarıya Evet diyerek arkamıza yaslanalım. Kaydetmeye başlayacaktır.

Buda Kaydetme Ekranı


Belgelerim\Videolarım\WMR Recordings Klasöründen wmv olarak video muzu alabilirsiniz.

Benden Size 2 URL ;)
Show TV
mms://95.211.98.3/TV-ShowTv

TRT 1
mms://95.0.159.138/TV1
Kolay gelsin