öncelikle bayramınız mubarek olsun..
http://kraldamarfm.com/kurallar/yayi...lep_formu.html
talep formunu bi sitedne aldım. fakat talep iletildi dosyasını alamadım.
talep formunu doldurup göndere tıkladığımda hata alıyorum.
bana bir iletildi.php dosyası yapabilecek olan var mı?
mail adresini girdiğimde gönder butonuna tıkladığında mailime gelmesi için.