miktar hep aynı 500 liralık bir satışta 212 lira elinize geçiyor.
O zaman baya kötüymüş.
Mikro ödeme posunu kullanan bir firmadan bizimkinler bi ürün almışlar. Bende ürünü almaktan vazgeçtim beni adres için aradıklarında ürünü istemediğimi söyledim. Geri ödeme talep ettim. Ödemeyi bana havale olarak yapacaklarını söylediler.40 gün kadar bekletip ödeme yapmadılar. En son aradığımda bir 30 gün daha salladılar. Bende araştırdım mikro ödeme pos firmasını kullandıklarını öğrendim. Mikro ödemeye durumu anlattım kendileri yaptılar bana 35 lira gibi bi ödemeyi.
Ayrıntılarını felan bilemeyeceğim ama gerçekten sağlam firma mikro ödeme. Size tabiki öyle bir miktar bıraktığında kullanmanız akıl kârı değildir.