Phantasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A sunucusunda domainin tanımlı diyelim. B sunucusunda da
sub.domain.com'u açmak istiyorsun.
A sunucusundan DNS bölümüne girip. sub.domain.com'u a şeklide dns girişiyle B sunucusunun ip'sine yönlendiriyorsun.
Sonra B sunucusundan sub.domain.com'u tanımlıyorsun.
B sunucusundan nasıl tanımlıyoruz ? normal domain.com açıp, ordanda subdomainmi açıyoruz ?