Merhabalar,
Bu soruyu yanıtlayabilmemiz için İngilizce seviyenizi bilmemiz gerekiyor diye düşünüyorum. ODTÜ tabii ki iyidir ancak sıfırdan başlayacak bir arkadaşa da önermem,okul bünyesinde de derse giren hocaların %30-35'i yabancı zaten,muhtemelen kurs programındaki hocalar da yabancıdır ve bu öğrenmenizi zorlaştırabilir.
Seviyenizin düşük olması ODTÜde eğitim görmeye engel değil. herkes seviyesine göre olan gruptan başlatılıyor zaten.