Merhabalar,
Bu soruyu yanıtlayabilmemiz için İngilizce seviyenizi bilmemiz gerekiyor diye düşünüyorum. ODTÜ tabii ki iyidir ancak sıfırdan başlayacak bir arkadaşa da önermem,okul bünyesinde de derse giren hocaların %30-35'i yabancı zaten,muhtemelen kurs programındaki hocalar da yabancıdır ve bu öğrenmenizi zorlaştırabilir.