Kaynak kodunu ctrl+s ile istediği şekilde çalar.
Bunun önlemi yok ne yazık ki. Bir olay görmüştüm 2 sene önce. Tanıdığım bir adam, ekşisözlükten içerik almıştı baya bir. Onlar da içerik hırsızlığından savcılığa suç duyurunda bulunmuşlardı. 7.5milyar pilot dava. 1.5 milyara ağlaya sızlana kapatmıştı.

Belki siz de başvurmalısınız.

Forumda bu konuda bilişim hukukundan anlayan ArsLan var. Bir danışın isterseniz.