Öncelikle üstteki arkadaşın belirttiği gibi, AR-GE bile nedir bilmeden kendinize bilişimci demeniz bu ismi gerçekten hakeden arkadaşlara ayıp etmenize neden olmakta
Buyrun kodunuz.
Puan durumunu gösteren kod
<?php
include("simple_html_dom.php");
$html = file_get_html('http://www.htspor.com/Puan_Durumu/super_lig.aspx');
foreach($html->find('div.InsideLeftMiddle') as $element)
echo $element;
?>http://downloads.sourceforge.net/pro...se_mirror=garr
buda simple_html_dom.php dosyası
buda görünüşü:
http://deimosx.satomuzik.com/puandurumu.php
türkçe sorunu benim sunucumla alakalıdır