Güzel bir blog olmuş. Fotoğraf konusunda pek bilgim yok ama güzel pozlar bulunca çekerim
Bu arada blogger için çok güzel temalar bulunuyor. Bence onları bir kullanın. Şu anki tema siteye girenleri dışarıya çıkartıyor
Hayırlı olsun...