mrb hocam bugsuz ve hatasız değilmi bunu garanti ediyorsunuz ayrıca istediğim 1 kaç basit değişiklik var kontör ile ödeme sistemi ve olabilirliği varsa 1 kaç yerde görmüstüm kredi kartı ile ödeme pm attım hocam yanıtlarsanız sevinirim