changeloglarina bakildiginda hersey ortadadir.
2.ci guncellemede facebook ile kayit olma ve giris yapmada yer alacaktir.
Sistem olarak tr de bu sekilde 0 sorunsuz olani yoktur.
Digerleri ile karislastirdiginizdada farki rahatlikla gorebilirsiniz.
Ayrica istediginiz eklenti olursa onlarida yapip sisteme dahil edebilirim.