changeloglarina bakildiginda hersey ortadadir.

2.ci guncellemede facebook ile kayit olma ve giris yapmada yer alacaktir.

Sistem olarak tr de bu sekilde 0 sorunsuz olani yoktur.

Digerleri ile karislastirdiginizdada farki rahatlikla gorebilirsiniz.

Ayrica istediginiz eklenti olursa onlarida yapip sisteme dahil edebilirim.