yorum icin tşk ederim . çok maliyetli olduğu icin kimse cevap vermemekte ilginc 2 aydır konuyu acmadan r10 ki wp ci arkadaslarımzı ekledim ama yapacak nedense 1 kişi bula bildim oda tema editleme ve nete az giriyor işi yüzünden 20 dk demişti
galiba hazır tema alıp etitlemeye benzemiyor
bir admin arkadas kunu kaldırırsa cok sevinirim