mesajın ne olduguna hiç bakmadan,yardımcı olmak için direk gönderdim.umarım kötü bişey söylememişsindir kullanmıyorum ama belki istenilen şey olur,kullanan arkadaşlarada bi katkımız olur.hem ilerde belki bende kullanırım