Konu
PHP
Arkadaşlık Scripti V2 Almak İsteyip Alamayanlar İçin ŞOOOK Fırsat!!!
05-09-2010, 18:52:49
#6
mbalay
pyromus adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Not düşüyorum v1 den v2 ye geçen arkadaşlar 3 ay süreyle yazılımını satamıyorlar.
Saygılarımla
Buda yeni mi çıktı anlamıs değilim adam parayı basıp almıs lısansını satmak ıstıyor ardından alan satamıyor çıkarlara uymuyo anlaşılan..