pyromus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Not düşüyorum v1 den v2 ye geçen arkadaşlar 3 ay süreyle yazılımını satamıyorlar.

Saygılarımla
Buda yeni mi çıktı anlamıs değilim adam parayı basıp almıs lısansını satmak ıstıyor ardından alan satamıyor çıkarlara uymuyo anlaşılan..