Konu
AdsRom.com 'dan Ilk Ödememi Aldım
02-11-2007, 19:57:35
#4
FOXXLY
ben burayı kullancaktım , ama hep aynı reklamlar çıkıyor diye kaldırdım. kullanmak istedim , çünklü goguldan 3 kez banlandım
şu aralar reklam sitelerini inceliyom