sinanandirman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nasıl report edeyim ? kötü mesaj olarak bildirim yaparak mı ?
Yo hayır üstteki buna bas konuyu yanlış açmışım taşırsanız sevinirim yaz