Konu
Umaykut Birliğim :D
31-08-2010, 21:57:30
#3
SeoSarp
Bir ara bende çok sarmıştım. Sevgilim bu oyunu kıskanıyordu, sürekli trip atıyordu.
Server yenilenince bırakmıştım.