dokuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun üstünde ve altında sosyal paylaşım eklentisini koymanız iyi olmamış.
Gelen ziyaretçi içeriğe bakar, beğenirse başkalarının/arkadaşlarının okuması içinde sosyal paylaşım sitelerinden birisine ekler. Böyle yapmanız ziyaretçinin gözüne sokar gibi olmuş.
Ben öyle düşünmüyorum.Eğer birisi butonları hemen göremezse paylaşmaktan vazgeçedebilir.Hem butonlar sayfaya renk katıyo biraz.