Konunun üstünde ve altında sosyal paylaşım eklentisini koymanız iyi olmamış.
Gelen ziyaretçi içeriğe bakar, beğenirse başkalarının/arkadaşlarının okuması içinde sosyal paylaşım sitelerinden birisine ekler. Böyle yapmanız ziyaretçinin gözüne sokar gibi olmuş.