2008 de kaliteli bir blog bosta ise onunla yola devam edin derim ne kadarda olsa google eskiden belli tanir o blog u
He zaten indexi falan kalmadiysa baska guzel bir domain ile yola devam etmek daha mantikli sanirim

2 sinin arasinda pek fark kalmiyor