hayırlı olsun, ama google webmaster varken niye bunu kullanalım sorusuna tatminkar bi cevap ve fayda vermesi gerekiyor bizlere ki kullanalım, ayrıca "Sisteme kendinize ait olmayan rakip sitelerinizide ekleyebilir düşüş ve yükselişlerini görebilirsiniz." böyle bişey olursa niye hesap açalım ki bi hesapta bizim olmayan sitelerin bile istatistikleri görünecek ise. bunlar dışında güzel proje olmuş