CoLLaBo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım youtube ye girmek için programı kurmaya zaten gerek yokki dns yi gir yeter
Dns ile yaklaşık 10 gündür açılmıyor bende.
Bu tür programlar başka bir yerlere zarar verdikleri için hiç sevmiyorum.