arkadaşlar orjinal facebooktan oluşturulan kodu kullanmak istemiyorum. aşırı derece siteyi yavaşlatıyor. ama çok sık kullanılıyor benim sitemde bu buton, yani öyle oluyorki bir konuyu 500-600 kişi paylaşmış.. bunu manuel nasıl yapabilirim? butonu vs herşey benim hostta olacak.