Konu
Yeter bu DNS lerden çektiğimiz!?
26-08-2010, 19:56:21
#4
Bias08
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
4.2.2.2
4.2.2.1
kullanıyorum. Bugune kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım.