Malesef Ben Kullanamıyorum.Ne Yapıcağımıda Bilmiyorum Açıkcası Siteyi ***** içerikli açıcağım için isimleri falan yabancı sallamıştım.Şimdide Kimlik Fotokopisi gibi birşey istiyo:S
Hımm evet o konuda takılmışlar demek ki yeni bir üyelikle devam edebilirsiniz. kimlik felan fax uğraşmayın hiç